top of page

Saal-Digitaal.nl

Op zondag 28 mei heb ik me opgegeven voor de actie van saal digitaal, als je een review schreef mocht je een mooie want decoratie van 50 Euro uitkiezen. al meteen wist ik dat ik een foto van Porss, onze red fox labrador wou hebben. ik ben laast met porss in de studio geweest en deze foto's waren zo mooi geworden. Op 29 Mei kreeg ik een mailtje dat ik ben uitgekozen, en dat ik een wanddecoratie mocht kiezen. Dezelfde dag nog heb ik het canvas van 40x60 besteld, met een foto van porss erop. en op 1 Juni kwam hij al binnen!

Het canvas kwam in de onderstaande doos, ik dacht, wat een grootte doos, tot ik hem open maakte en zag dat het canvas super was verpakt! het was beschermt tegen alles!

Aan de achterkant kon je de doos openmaken.

Hierna zat alles gewikkeld in folie (kijk daar is porssje)

De folie zat om het canvas, en om een karton die tegen het canvas aan zat, hieraan hangt een briefje met uitleg hoe je het doek met spannen, met de houtjes kun je je doek spanen voor je het ophangt.

Hoe goed het canvas is beschermt!, folie, karton, plastic en het canvas, super!

Uit het plastic en het karton ervanaf, zit alleen nog het schuimplastic eromheen

WOW! het eerst wat ik zei. ik vind de foto zo mooi, porss staat er prachtig op. de kleuren komen mooi uit, en hij is precies zoals ik wou!


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page