top of page

Saal-Digitaal.nl


Review spiraal fotoalbum Elke fotografie studente heeft een mooi portfolio nodig, zo kwam ik met het idee om via een saal digitaal actie een fotoalbum te bestellen. hiermee wou ik vandaag (vrijdag 09 juni) naar me sollicitatie gesprek gaan, helaas viel de voorkant/ achterkant van het album een beetje tegen. waarschijnlijk heb ik de verkeerde afbeelding geüpload, maar helaas heb ik geen fout melding gekregen van de site. en dit was erg jammer. als ik het had geweten had ik een grotere afbeelding geüpload.

Wel kwam het album in een super goede verpakking, hij was goed beschermd en toen ik de binnenkant zag was ik heel blij, de herinneringen zijn mooi en het is fijn die op papier te hebben.

Onderstaand foto's van de kaft (zie pixels)


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page